Jednou z největších výhod reklamních předmětů jako formy reklamy je skutečnost, že vrací zpět něco co masové reklamě zcela chybí – osobní vztahy se zákazníkem. Nemá valný význam investovat vysoké částky do získání nových zákazníků, pokud na Vaši firmu mezitím zapomene stejný počet těch stávajících. Často mohou vhodně zvolené reklamní předměty přitáhnout i nové zákazníky.
Příkladem mohou být reklamní trička s originálním sloganem a adresou Vašeho webu.
Navíc reklamních předmětů se téměř netýká jeden z největších problémů dnešní reklamy, reklamní slepota. Je to trošku paradox – čím více peněz je do reklamy investováno, tím méně si jí lidé všímají. Evidentní je to například u bannerové reklamy na internetu, která je pro běžného uživatele internetu prakticky neviditelná. Vzniká tím začarovaný kruh, kdy inzerenti řeší klesající zájem stále většími a výrazněji umístěnými reklamními plochami. Reklamní slepota se ale není výsadou internetu, podobný vývoj lze pozorovat u zatím stále oblíbených reklamnich tiskovin atd.
pro vaši domácí pohodu